Saturday, December 10, 2011

I'm back

Assalamualaikum everyone.. miss me?? haha..
It's 3 a.m and im still awake, tadi telefon my yayang tiba2 kredit
pun abes, sy tahu sy punye enset jeles..
So i'm back writing my bloggy, its been years i didn't look at my bloggy..
So semalam it's been ok for me nothing interesting cuma saya nak beritahu
u all yang team itew Bro FC keluar kt paper Utusan & Sinar sebab kami menang
dengan pasukan JMF dan rangkul Piala Liga Menteri besar.. itulah piale ke 4
kami dlm tempoh hanya 2 tahun.. :)..
Tpi dlm kegembiraan saya, saya tetap sedih tidak dapat beraksi di final
tersebut atas sebab2 tertentu.. hidup mesti sabar mungkin rezeki sy belum datang lagi..
Apa2 pun saya mengucapkan tahniah kepada penyokong2 yg penuh dtg ke padang seri gelam
walaupun hujan lebat.. Si Merah(penonton Bro FC) memang the best...
HOOORRRAAAAYYYYY!!!!!..
ok saya pun finish writing bloggy ini sebelum itu sy ingin berterima kasih kepada si merah sekali lagi kerana sudi menyokong kami, piala itu utk anda... harap korang shuke2!!...
v(>.<)b yopo2...







No comments:

Post a Comment